Golden Service Awards 2004

Sinds 2002 vindt de uitreiking plaats van de Golden Service Awards in de Benelux. In het Verenigd Koninkrijk bestaan de Golden Service Awards al bijna 15 jaar. Daar heeft de wedstrijd inmiddels de status van de Oscars van de schoonmaakindustrie verworven. De Golden Service Awards bekronen opmerkelijke prestaties in de schoonmaakbranche en willen een bijdrage leveren aan het kwaliteitsbewustzijn binnen en het imago van de branche. Een onafhankelijke jury beoordeelt de inzendingen. Tijdens een eerste juryronde beoordeelt de jury of de inzending in aanmerking komt voor de finale. Bij de finalisten volgt een on site jurering. Aanmelding staat open voor schoonmaakbedrijven en schoonmaakdiensten van bedrijven en organisaties. Sleutelwoorden waarop de projecten worden beoordeeld zijn: innovatie, organisatie, kwaliteitsbeheersing, opleiding en relatiebeheer. Centraal in de beoordeling staat de kwaliteit van de dienstverdeling.

 

Op 2 november 2004 vond de uitreiking van de Golden Service Awards plaats in het Kurhaus in Scheveningen

Tijdens een feestelijke lunchbijeenkomst worden de uiteindelijke winnaars bekend gemaakt

 
 Den Heijer Schoonmaakbedrijf wint met het project Blakeburg in Rotterdam de Award van het best schoongemaakte project, kantoren en openbare gebouwen.'Een gebouw om door een ringetje te halen', aldus het juryrapport. 'Zelden een kantoor-verzamelgebouw gezien dat er zo schoon uitziet. Het sanitair is van ongekende kwaliteit. Het schoonmaakbedrijf heeft zelf contact met de opdrachtgever gezocht om mee te denken in het proces. En als er al klachten zijn, worden ze per fax doorgegeven en adequaat en naar tevredenheid opgelost' Op de foto van links naar rechts: Ruud Sleumer (Kimberly-Clark Professional) en namens den Heijer Schoonmaakbedrijf: An Kers (coŲrdinator), Cindy de Haas (manager beleid zaken), Yvonne Schols (voorvrouw), Walter Kriek (algemeen directeur)

 

 

 

 

Uit de winnaars van de verschillende categorieŽn en sectoren wordt bovendien ťťn overall winnaar gekozen. Den Heijer Schoonmaakbedrijf wint de Award als overall winnaar. De jury heeft er hiervoor gekozen om, naast uiteraard de kwaliteit, de moeilijkheidsgraad van het project een doorslaggevende factor te laten zijn: 'Een kantoor-verzamelgebouw kent verschillende bewoners met dito schoonmaakwensen. Die allemaal tevreden houden is een prestatie op zich'

Op de foto van links naar rechts: Ruud Sleumer (Kimberly-Clark Professional), namens den Heijer Schoonmaakbedrijf: Walter Kriek (algemeen directeur), Yvonne Schols (voorvrouw), Cindy de Haas (manager beleid zaken), An Kers (coŲrdinator). Geheel rechts: Leendert Verweij (Hanzevast Beheer)

 

 

 
 De prijsuitreiking wordt afgesloten met een spetterend optreden van Lee Towers Groepsfoto van alle prijswinnaars van de verschillende categorieŽn en sectoren van de Golden Service Awards 2004

Het personeel van den Heijer Schoonmaakbedrijf deelt de volgende dag de feestvreugde van haar prestaties

Den Heijer Schoonmaakbedrijf is bijzonder trots op de behaalde resultaten. Algemeen directeur Walter Kriek gaf aan: 'Petje af voor het verleden, maar jasje uit voor de toekomst. Den Heijer Schoonmaakbedrijf is er niet met deze Awards. In ons kwaliteitsstreven blijft de individuele klant centraal staan en zullen wij die kwaliteit leveren die de klant van ons verwacht.'

 
 

 

 

SCHOONHEIDSSPECIALIST VOOR KANTOOR, BEDRIJF EN HUIS